دربست

آخه دیگه چقدر کم کاری...

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ
چند روز قبل بود،رفته بودم یه مجلس عروسی که ارکس داشتند و ...
(البته قابل به ذکر است که من روحم هم خبر نداشت که اینجا از این خبر ها هم هست ولی باز هم دیر رفتم ولی هنوز تمام نشده بود)
خلاصه رفتیم و نشستیم و پذیرایی شدیم که یک دفعه شروع کردند.
سرم را چرخاندم دیدم برای یک محل بسته و سقف دار چهار تا باند ولوم پنجه ی توپ گرفتند و گذاشتند چهار طرف مجلس(شاید بگید باند ها مال خود ارکس بوده ولی من رفتم پرسیدم گفتند فقط یکی از باند ها مال اوست)
داشتم شاخ در می آوردم؛با خودم فکر می کردم اگر هیئت ما فقط یه کم اینجوری خرج می کرد چی می شد...
خلاصه چشمتان روز بد نبیند ییهو همه ی چراغ ها خاموش شد و چند تا از این لیزر ها(که خواهشمند است اگر اسمش را میدانید بگویید تا ما هم بدانیم)روشن شد و آنجا بود که یاد آن وقتی افتادم که چند تا بچه هیئتی برای یک هالوژن ساده گیر کرده بودند(اتفاقا آن را هم که پرسیدم گفتند مال خود تالار نیست کرایه کرده ایم)
ناز شستشان...
به لطف خدا چند ماه بعد یک عروسی دعوت شدیم که گروهی از بچه حزب اللهی ها دعوت شده بودند و اجرای برنامه می کردند(خیلی دلم می خواست قسمتی از مراسم را اینجا بذارم ولی این ترافیک محدود اینترنت نمی گذارد)
در آن مراسم یک و فقط یک باند واقعا داغون تهیه شده بود(صد رحمت به باند های هیئت خودمان)
البته یک میکروفون هم داشتند از آنهایی که سالها پیش میرزا محمد برای مسجد محله خرید.
حالا مقایسه کنید که چقدر ما انرژی می گذاریم و خرج می کنیم و چقدر آن ها...
انصافا درست است؟!!!!
  • محمد دارینی

نظرات (۳)

  • حمید اسماعیل زاده
  • واقعا!
    نتیجه ی خوبی داشت.
    پاسخ:
    آره داداشم

  • محسن هاشم آبادی
  • سلام برادر 
    میگم شما هم بیا طی یک حرکت نمادین، مبلغ یه طومن ناغابل به دفتر کمک کن تا این ترض فکر اسلاه بشه
    پاسخ:
    سلام دوست عزیزم
    اولا تجربه ثابت کرده که اگه این حرکت ها جمعی باشه اثر بیشتری داره
    ثانیا شما که پنجاه تومن پنجاه تومن پول میگیری اون ماییم که برای دو تا باند باید یه ساعت داب داب کنیم.
  • مرتضی استاجی
  • کجا رو با کجا ؟
    پاسخ:
    اونجا با آنجا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی