دربست

مرور خاطرات

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ق.ظ

عکس های خاک بر سری

گاهی مرور خاطرات گذشته شیرین است. مثلاً نگاه کردن آلبوم عکس‌ها یا مرور دفترچه خاطرات. البته اگر بخواهم امروزی‌تر بگویم می‎شود گفت مرور پیامک‌هایی که طی یک ماه بین دو نفر ردوبدل شده است. البته سیستم‌عامل‌های جدید این مرور خاطرات پیامکی را ساده‌تر کرده است.

گاهی وقت‌ها نگاه کردن به پیامک‌های ردوبدل شده بین من و دوستانم آن‌قدر به من انگیزه و شادی می‎دهد که خودم را برای چند لحظه خوشبخت‌ترین فرد عالم می‎بینم ولی وقتی به دوستانم فکر می‏‎کنم که دوست خوبی مثل من دارند، می‎فهمم که خوشبخت‎تر از من هم وجود دارد.

نظرات (۹)

  • هادی سیاوش کیا
  • ولی خوشبخت تر تویی که منو داری...

    اونی که به جای عکس گذاشتی عالی بود
    واقعا عالی

    پاسخ:
    بر منکرش لعنت...
    ما تو رو نداشتیم می خواستیم چیکار کنیم؟
    نظر لطفته عزیزم
    من دیگه از خوشبختی دوستام حرفی نمیزنم...
    پاسخ:
    شما کلا حرف نزن!
    سلام ،
    رفیق تر از خدا ندیدم !
    پاسخ:
    سلام

  • حمید اسماعیل زاده
  • آهرین
    منم نظر هادی رو دارم.

    فقط کاش متن صمیمی تر بود، مثلا اون امکان جدید رو اسمش رو میگفتی، چت یا شکلش رو توصیف می کردی.

    پاسخ:
    ممنون از نظر تخصصیت
    برا خودت جعبه نوشابه وا کردی ها...
    پاسخ:
    چیه؟
    حسودیت میشه؟
  • محسن هاشم آبادی
  • نکنه حافظه گوشیت پر شده می خواستی پیام ها رو قبل از حذف یه دوری بزنی؟ ها؟
    اگه هم این جوری نباشه ما می تونیم به تاثیر بسیار سریع کوله پشتی پی ببریم! واقعا؟؟؟
    پاسخ:
    یعنی من واقعا چنین آدمی هستم؟!!!
    خدمت مخاطبین عزیز عرض کنم که همین محسن یک هفته هر چی بهش پیام میدادم جواب نمیداد.
    بله
  • حمید اسماعیل زاده
  • چه ربطی به کوله پشتی داره محسن؟!

    (بعدا محمد بهم میگه چرا نظرات بی ربط میدید!)
    پاسخ:
    نظر محسن کاملا ربط داشت

    هنوز با کسه دیگه ای صمیمی نشدی که قسمت سوم مستندت رو بنویسی؟؟؟؟

    پاسخ:
    کارای تدوینش داره انجام میشه!
  • ایمان صمدی نیا
  • چه قدر این بحثا داره عاطفی می شه . . !!
    اظهار محبت و عشق و بوس و غیره رو بذارید برای فضای خصوصی تر . .D;

    پاسخ:
    به به
    آقا ایمان چه عجب به ما هم سر زدید
    دلم برات تنگ شده بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی