دربست

هیس! آدم ها فریاد نمی‎زنند...

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۸ ق.ظ

با سلام

اخیرا دیده شده است که دوست و وبلاگ نویس عزیزمان تهدید به انتقاد از وبلاگ نویسان محترم کرده است.

فرد مذکور با تهدید و لحنی تند اظهار داشته است که از همه انتقاد می‎کند و هیچ ترسی هم ندارد و اگر هم کسی اعتراضی کند با حمله ای سایبری اطلاعات شخصی وبلاگ نویسان را منتشر می‎کند.

اینجانب محمد دارینی در اعتراض به حرکت این فرد لازم می‎بینم چند نکته اساسی را یادآور شوم: 

  1.  دوستان عزیز وبلاگ جایی‎ست برای گفتن حرف هایی که نمی‎توان جای دیگری زد نه جایی برای گرد و خاک بلند کردن و از این قبیل کار ها
  2. دوست عزیز، نوشتن نقد که با تخریب دیگران همراه باشد کار زیاد سختی نیست و حتی بچه های کوچه و بازار هم می‎توانند بنویسند. هنر نویسنده نوشتن نقدی‎ست که با طنز همراه باشد و وقتی فرد نقد شونده خودش می‎خواند لذت ببرد.
  3. دوست عزیز، من نمی‎خواهم فضای معنوی وبلاگ را تبدیل شود به میدان مبارزه.
  4. مورد آخر هم اینکه ما همه دوست و برادریم؛ امیدوارم اگر هم قرار است نقدی صورت بگیرد، نقد سازنده باشد.

امیدوارم به کسی برنخورد.

حاضرم قسم بخورم از نوشتن این مطالب هدف خاصی را دنبال نمی‎کنم و تنها هدفم یادآوری بعضی مطالب به سروران عزیز بود.

پیشگیری بهتر از درمان است.

والسلام...

نظرات (۱۰)

  • سید جواد موسویان
  • بسم الله ...

    صحیح منتهی خیلی تند رفتی ...
    دستی و بکش با هم بریم ...
    اگه انتقاد نباشه بعضیا بدجور تند میرن ...
    اشاره خاص داشت ...
    پس بدون انتقاد تند بدون طنز لازمه ...
    شما که میگی صدرالمنتقدین درست ...
    اما جز این نقدی ندیدم ازت ...
    این سری نادیده گرفته شد...
    شما هم بیشتر دقک ن دروغ نگی هیچ وقت ... :
    اگر هم کسی اعتراضی کند با حمله ای سایبری اطلاعات شخصی وبلاگ نویسان را منتشر می‎کند.

    محمد دارینی darbast.blog.ir

    من کی همچین چیزی گفتم !!
    پیکان کلمات نکنه اطلاعات شخصیرو در میاره ...
    چشماتو باز کن عزیزم ...

    و من الله توفیق...

    پاسخ:
    اول اینکه واقعا شما غیر از این مطلب نوشته انتقادی ندیدی؟!!!!!
    پس نه نشریه رو خوندی نه وبلاگ من رو...
    دوم اینکه من چیز دروغ گفتم
    سوم قصد بی احترامی یا تخریب شما رو نداشتم فقط یادآوری بود عزیزکم
    ممنون از انتقاد پذیریت
  • سراجا منیرا
  • حرفتون صحیحه انتقاد تند در 99 درصد موارد صحیح نیست

    _________
    سید جواد موسویان؛ بنه 2...!
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
    پاسخ:
    احسنت
    بالاخره یکی حرف ما رو فهمید 
  • سراجا منیرا
  • سلام

    به مناسبت سالگرد کشتار مدافعان عفاف و حجاب به دست رضاخان
    دانلود انیمیشن قیام مسجد گوهرشاد | روز عفاف و حجاب

    http://www.seraj8.ir/?p=5606
  • علی زاهدی
  • ببین محمد این یارو تازه اومده کله اش پر باده .  من کم کم دارم به گزینه های روی میز فکر می کنم . تو چطور ...
    پاسخ:
    داری به چی فکر میکنی؟
    گزینه های روی میز برای چی؟

  • سید جواد موسویان
  • ادب ...

    یه بار دیگه ببینم توهین کردید ...

    سروکارتون با ...
    پاسخ:
    بعله
  • یک بصائری
  • ای بابا...
    نمیشه که...
    دختر ها فریاد نمیزنن
    سردبیر ها فریاد نمیزنن
    آدم ها فریاد نمیزنن !
    پس کی باید فریاد بزنه؟
    (مصطفی)
    پاسخ:
    شما میتونی فریاد بزنی!!!!!!!
    چون هیچ کدوم از اینا نیستی!!!!!!!!!
  • محسن هاشم آبادی
  • اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااههههههههههههههههههههههههههههه از دست این تنظیم صوت اجباری
    چه قدر فریلاد زدن جواب میده !!!!
    پاسخ:
    هر چه از دوست رسد نیکوست
  • علی زاهدی
  • یکی از این گزینه ها حمله ی نظامیه. اگه بخواد حمله ی ساییبری کنه با حمله نظامی و چند مشت و لگد جوابش رو می دیم .
    پاسخ:
    مگه...
    بابا فضا دوستانه است
    از این حرف نزنید تو رو خدا
  • یک بصائری
  • دستت درد نکنه...
    من هیچ کدوم از این ها نیستم!!!!!!؟؟؟؟؟
    خیلی ممنونم ازت
  • یک بصائری
  • دستت درد نکنه...
    من هیچ کدوم از این ها نیستم!!!!!!؟؟؟؟؟
    خیلی ممنونم ازت
    پاسخ:
    همینه که هست
    شوخی بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی