دربست

هیئتی ها

شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ

شب بود داشتم از هیئت بر می‌گشتم وقتی رسیدم خونه مهمان داشتیم یکی از دوستان پدرم که با من خیلی صمیمی بود

همینکه رسیدم از جا بلند شد و روبوسی چربی با هم کردیم

جویای حال و احوال شد بعد هم پرسید تا این وقت شب کجا بودی محمد آقا؟

رفتارش را حدس می زدم گفتم هیئت

با حالت تعجب گفت هیئت(!!!)؟؟ این وقت سال؟؟

الان که نه محرم است نه فاطمیه ؟؟

ماجرای هیئت هفتگی مان را برایش گفتم که کاش نمی گفتم

ییهو داغ کرد و صدایش را بلند کرد و شروع کرد به حرف های همیشگی

جوونای ما رو دارن به چه راهی میکشن

زندگی که همش گریه نیست

همین کارا رو میکنید که جامعه ایران انقدر غم زده و فقیره دیگه

و خیلی دیگه از این حرفا که بار اولش هم نبود می گفت

خلاصه اینها را گفت و چایش را خورد و چند تا نصیحت به ما کرد و رفت

آن شب تا صبح خوابم نبرد

به این فکر می کردم که چرا افکار آدمها انقدر  با هم فرق دارد

دوست داشتم کاری کنم تا طرز دید او نسبت به هیئت و بچه هیئتی ها تغییر کند

تا حدود ساعت 3 چشم بر هم نگذاشتم

هیئت که نمیاد

بله باید کاری کنم تا خارج از هیئت با فضای هیئت آشنا بشه

نظرم رو با مسئول هیئت در میان گذاشتم

تا شاید موافقت بشه و ما هم بتونیم یه کم ثواب کنیم

 

 

 

نظرات (۴)

  • ایمان صمدی نیا
  • سلام ؛
    موضوعاتی که انتخاب می کنی و مضمونی که می خوای برسونی ، خوب است ، اما باید در نحوه ی ارائه ی مطلب کار کنی ... غیر مستقیم تر ، هوشمندانه تر ، ادبی تر .
    به رسم خودت : می شناسی؟!!
    پاسخ:
    انشاالله که موقع کار ازت بهره میگیرم
    بله عزیزم
  • مرتضی استاجی
  • آخر تا صبح نخوابیدی یا تا صبح؟
    پاسخ:
    ها؟؟؟؟
  • مرتضی استاجی
  • اصلاحیه :
    آخر تا صبح نخوابیدی یا تاا ساعت سه؟
    پاسخ:
    حالا این دیگه اشتباه شده دیگه
    کتاب الهی که نیست تناقض داره یگه
  • ایمان صمدی نیا
  • سلام ؛
    این درد خیلی از ما بچه حزب اللهی هاست و دوست پدرت مانند بسیاری از افراد اطرافمان . . .
    پاسخ:
    موافقم باهات

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی