دربست

کار فرهنگی

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷ ب.ظ

یه چند تا آدم خوب و با تجربه میخوان یه کاری بکنن

نه آقا نمیخوام جوک بگم...این درد دل تقریبا یک ساله منه

چند تا جوون میخوان یه کار به قول خودشون فرهنگی بکنن اما متاسفانه به تنها چیزی که فکر میکنن محتوای کاره

یکی نیست بهشون بگه آقــــــــــــــا...

یا کار رو شروع نکنید یا هم اگه شروع میکنید خوب شروع کنید

یه کاری اگه میخواد به شوخی و الکی گرفته بشه همون بهتر که شروع نشه

نمیخوام بگم من همه چی بلدم و در کارهایی که به من ربطی نداره دخالت کنم

میخوام بگم وقتی مسئول یه کاری برای اون کار وقت نمیذاره و خیلی وقت ها خیلی چیز ها رو به مسئولیتش ترجیح میده باید قبول کنیم که این کار به جایی نمیرسه (ضمنا این جمله من خطاب یا طعنه به هیچ کسی نیست)

چند سال پیش ما با چند تا بچه هیئتی خواستیم یه هیئت هفتگی راه بندازیم که خوشبختانه هم موفق شدیم ولی فقط دو جلسه از این هیئت برگزار شد...چرا؟؟؟؟

چون ما اولا مسئول هیئتی که واقعا هیئت براش دغدغه باشه نداشتیم

چون مسئول هیئت ما فقط یه حرف یاد داشت همیشه می گفت:برای هیئت تبلیغات کنیم تا هیئت شلوغ بشه

چون فکر میکردیم هیئت هر چی شلوغ تر باشه تاثیر بیش تری داره

چون هیچ وقت فکر نمیکردیم که باید یه کاری بکنیم تا خود مخاطب جذب بشه نه اینکه به زور تبلیغات و جنگولک بازی یه جوون رو یه ساعت بنشونیم که بعد هم که بره انگار نه انگار هیئت بوده

نمیدونم شاید خیلی دارم جو میدم

یا شاید هم خیلی ها با خوندن این مطلب بهشون بر بخوره و ناراحت بشن و ....

نه اینکه برام ارزشی نداشته باشه نارحتی دیگران ولی هر آدمی ممکنه از حرفای دیگران برداشت غلط بکنه

این هم دست من نیست

 

 

 

  • محمد دارینی

نظرات (۱)

احسنت!
درد و دل همه ی مارو گفتی داداش!
بذار به هر کی میخواد بر بخوره ،بر بخوره.
تکبیـــــــــــــــــــــــر!
پاسخ:
الله اکبر الله اکبر
تو خودت باعث شدی من این مطلب رو بنویسم
تو با اون حرفات
آره داداش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی