دربست

و باز هم....

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۵ ق.ظ

چرا مردم ما انتقاد پذیر نیستند؟

امشب تو هیئت یه نشریه پخش شد که حاصل زحمت دو تا از بچه فعال های هیئت بود

یکی از مطالب وبلاگ من هم توفیق پیدا کرد تا در این نشریه چاپ بشه

من هم نزدیک مداح محترم هیئت که خیلی هم دوسش دارم نشسته بودم داشتم چای می خوردم

ایشون وقتی مطلب من رو خوند رو به سر دبیر(مثلا سر دبیر) نشریه کرد و ...

از چهره اش مشخص بود که خیلی ناراحت شده

گفت:آقا لطفا به هیئت ما کار نداشته باشید

اون بنده خدا هم که شوکه شده بود اشاره به من کرد

یه نگاه عاقل اندر به ما کرد و بعدش هم یه لبخند تلخ زد و آخرش هم بدون خداحافظی گذاشت رفت(البته بنده خدا حواسش نبود که خداحافظی نکرد)

این جریان که پیش اومد من به این نتیجه رسیدم که هیچ وقت مطلبی که برای وبلاگ نوشته میشه برای نشریه خوب نیست

والسلام

 

  • محمد دارینی

نظرات (۳)

 حیف ما!
پاسخ:
واقعا
کیه که قدر بدونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی