دربست

پشت هر مرد موفقی ....

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۳۸ ب.ظ

چند ماه پیش به من یک مسئولیت دادند و از آن به بعد هم تعریف و تمجید و فلان و... که نکنه من کارم رو انجام ندم و اون قسمت از کار بیفتد(چون در این وضعیت هیچکس غیر از من نمی توانست از پس این کار برآید)

خلاصه حالا که ما این مسئولیت را قبول کردیم و زخم زبون هایش را هم شنیدیم یکی آمده برای ما شاخ شده که آقا من از شما بهترم و من در فلان جا این کار را انجام می دادم و هزار حرف دیگر....

می خواستم این را بگویم که همیشه پشت هر مرد موفق آدمی هست که نمی خواهد آن مرد موفق باشد یا به عبارت دیگر یک آدمی هست که چشم دیدن موفقیت آن آدم را ندارد

  • محمد دارینی

نظرات (۴)

سلام  چرا از وبلاگت کسب درامد نمی کنی فقط کافیه یه کد تو وبلاگت بذاری بعد هر کسی که بیاد تو وبلاگت 200 ریال به حساب تو میاد. اول باید تو سایت این ↓↓↓↓↓↓↓↓ ثبت نام کنی.

 

 

http://tagged.blogsky.com

  • ایمان صمدی نیا
  • سلام ؛
      راست گفتی ، اما به قول سعدی :« با خوبی خجلش کن . . .  .»

    پاسخ:
    سعی خودم را می کنم
    دست شما درد نکنه آقا بعد اسم کاظم رو انتقاد ناپذیر در کردی؟؟؟
    پاسخ:
    ای آقا
    این چه حرفیه
    حواست باشه ها من رو مداحمون تعصب دارم

  • سهیلا مهین روستا
  • سلام مرد موفق!
    انشاالله به کوری چشم حسودان هر روز موفق تر از دیروز باشید.
    پاسخ:
    ممنون
    ایشالا شما هم موفق باشید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی