دربست

شانس که نداریم...

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ب.ظ

جمعه بود،دلم گرفته بود،با خودم فکر کردم چه خوب است بروم با این دوربین قرضی عکس بگیرم. شلوار مخصوص عکاسی را پوشیدم(همان شلوار قشنگ معروف) و از خانه زدم بیرون؛ نمی دانستم می خواهم کجا بروم؛ ییهو به ذهنم آمد بروم مزار شهدای گمنام؛ شب آنجا خیلی با صفاست.
می خواستم تاکسی بگیرم ولی این روحیه ورزشکاری نگذاشت؛ تقریبا دو سه کیلومتر پیاده روی کردم تا رسیدم.از راه خیلی خوشم نمی آید؛از بی راهه رفتم؛ از میان آن همه کوه های سر به فلک کشیده.
به هر زحمت بود رسیدم؛ باد وحشتناکی می آمد؛ رفتم زیارت...
حدود ساعت هشت بود که مشغول عکاسی شدم؛ یک عکس خوب گرفتم. ییهو دیدم یکی دارد صدایم میزند:
     -         آی آقا!!!

-         بله؟؟

-         بیا اینجا!!

-         جانم؟؟ بفرمایید؟؟

-         اون عکسی که الان گرفتی نشون بده!

ما هم گفتیم حتما بنده خدا عکاس است،چیزی حالیش است،می خواهد راهنمایی کند.

-         بذار بیارم؛اینه!

-         پاکش کن!

-         برای چی؟

-         نمی خوام عکسم پخش بشه

-         پخش نمیشه

-         گفتم پاکش کن

-         چشم، بفرما

-         حالا شد

یکی نبود بگوید آخر تو چه داری که عکست داشته باشد.

خلاصه راهش را کشید و رفت.

این که سرنوشت عکس اول ما...

رو به منظره شهر با آن چراغ های روشنش ایستادم؛ عکس گرفتم؛ شدت باد دستم را تکان می داد؛ عکس خراب می شد؛ اصرار ورزیدم؛ باد نزدیک بود خودم هم را ببرد؛ کوتاه آمدم.

کم کم باد بیشتر شد؛ یک فقره پلاستیک همراه با باد آمد؛ باد رد شد ولی پلاستیک آمد و صاف خورد در دماغ قلمی و مبارک بنده.

این بود که فرار را بر قرار ترجیح دادیم و محل را به سرعت ترک کردم.

و از بین عکس ها بهترینش شد این:


  • محمد دارینی

نظرات (۱۸)

عالیه.
امیدوارم دماغ قلمی تون هم مبارک و چاغ باشه.
به ما هم سرکی بکشید شاد می شیم.
پاسخ:
نظر لطفته
شما هم دوباره اینجا بیای شاد میشم
وقتی بدون من میری، همینه.
پاسخ:
شما حرفه ای عکاسی می کنی 
شما که به ما نمیخوری ما در حد خودمونیم
بعدش هم با چی می خواستی عکس بگیری؟؟حتما با همون تبلتت آره؟؟
  • محسن هاشم آبادی
  • شاید صاحاب دوربین راضی نبوده
    شاید هم قدرت شلوارت فقط داخل شهر رو جواب می ده
    پاسخ:
    دوربین که مال خودمه من و .... نداریم که
    شلوار من هم در هر شرایطی جواب میده بعله
    آره داداش

    الان این عکسه دقیقا کجاست؟

    عکاسی حرفه ایت همینه؟

    بهتره بچسبی به همون صوتت

    پاسخ:
    کی گفته حرفه ای آقای بصائری
    اگر هم در متن توجه می نمودی می فهمدی کجاست
    مزار شهدای گمنام شهرستان شهید پرور سبزوار
  • حمید اسماعیل زاده
  • من هم با هادی موافقم هم با محسن.
    و اصلا با یک بصائری موافق نیستم
    پاسخ:
    نظر خودت رو بده به نظر بقیه چیکار داری؟؟
    فقدان دوربین همینه دیگه
  • مرتضی استاجی
  • فکر کنم شما قلم رو با ماژیک و بلکه با دسته بیل اشتباه گرفتی
    درکل  عالی بود متن ات جذب می کرد

    پاسخ:
    چطور؟؟
    نظر لطفته چشات خوب میبینه
    من نظر قبلی خودمو پس میگیرم فک میکنم مشکل از مرورگر من بوده اخه واقعا چیزی ازش معلوم نبود
    اما حالا که با یه مرورگر دیگه نگاه میکنم میبینم بد نیست اما همچنان معتقدم بچسبی به همون صوت
    پاسخ:
    شما هم هیچ وقت سراغ عکاسی نرو
    این عکس خوبه الان؟؟
    با این اوضاع حق نداری از نشریه خداحافظی کنی.
    این یه دستوره!
    پاسخ:
    دقیقا با کدوم اوضاع؟؟

  • حمید اسماعیل زاده
  • همین اوضاع دیگه،
    آخه چه وضعشه
    چرا صدا سوت می‌کشه
    پاسخ:
    خیلی ممنون از شما و همه ی بازدید کنندگان گرامی به خاطر نظر های سازندتون درباره مطلب و عکس
    ضمنا شما چرا به جواب دیگران جواب میدی؟

    ها ببین من میگم بچسبه صوت بهتره بعد شما میگی مخالفم حمید خان

    پاسخ:
    به قول یه بنده خدایی...
    مسائل خانوادگی تون رو ببرید یه جای دیگه
  • مرتضی استاجی
  • تا زمان معرفی نکردن خودت باهات مخالفت میشه، ای "یک بصائری"
  • حمید اسماعیل زاده
  • من باز هم با یک بصائری مخالفم
    پاسخ:
    تاثیر کلاس هاست دیگه
    همین میشی
    من که نیستم...
    تو که نیستی...
    اون که نیست...
    حمید هم که نیست...
    دارم دیونه میشم. پس این"یک بصائری" کیه؟
    پاسخ:
    منم دیشب خوابم نبرد
  • حمید اسماعیل زاده
  • من فکر می‌کنم خودت محمده، داری فرافکنی می‌کنی تا کامنت هاش زیاد بشه، شد 14 تا!!!!
    پاسخ:
    مگه من...؟؟؟
    آمار فقط چند تا عدده مهم مطالب وبلاگه عزیزم
    تهمت نزن آقای اسماعیل زاده این اول
    دوما چرا باید با کسی که نمیشناسید مخالفت بشه؟
    واقعا چرااااااااا؟؟؟؟
    پاسخ:
    این یک نشانه است
    به حمید آقا میگه آقا اسماعیل زاده
    و دومین نشانه اینکه عضو بیان هستند(این رو یک متخصص بیکار فهمید به من گفت)
  • حمید اسماعیل زاده
  • آقا من می‌گم بیایم "یک بصائری" رو تحریمش کنیم،‌دیگه بهش محل نمی‌ذاریم.
    پاسخ:
    من از یک بصائری به عنوان یک بازدید کننده همه روزه وبلاگم حمایت میکنم

    تحریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آیا این کار درستی است؟
    واقعا که...
    پاسخ:
    تو هم دیگه خیلی خودت رو .... کردی ها!!!!!!!!!!
    واقعا مشکل شما فقط اسم منه آیا؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوب اگه مشکل اینه من خودمو معرفی..........
    ولش کن معرفی نمیکنم:-D
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی