دربست

این بار دیگه....

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ب.ظ

چند وقت پیش با یکی از رفقای عزیز و با همان شلوار قشنگ برای عکاسی رفته بودیم قبرستان.

این بار با یک دوست عزیز دیگر رفتم.

ولی این بار قبرستانش فرق می کرد؛در قبر ها کسانی دیگر بودند.

رفته بودم مزار شهدا...

مراسمی بود از آن مراسم های خوب و خوب و خیلی خوب...

با همان شلوار قشنگ مخصوص عکاسی هم رفته بودم.

عکس هایم شد این...

مزار شهدای سبزوار

مزار شهدای سبزوارمزار شهدای سبزوار

مزار شهدای سبزوارمزار شهدای سبزوارمزار شهدای سبزوار

 

 نظرت؟!!!!!!!!!

  • محمد دارینی

عکس

عکاسی

مزار شهدای سبزوار

نظرات (۸)

سلام
شهید آوینی داستانی را تعریف می کردند از سفر حج .
در سال 66 که حجاج ما در عربستان به شهادت رسیدند ... ایشان نیز همراه آن حاجیان بودند . در میان غائله ، ناگهان ایشان با خود گفت که وقت آن رسیده است که من هم طعم شهادت را بچشم اما ناگهان دل ایشان لرزید و ترس مرگ وجودشان را فرا گرفت . خود ایشان بعد ها تعریف می کرد که از این حادثه شرمسارند .

حج 66: http://www.rajanews.com/detail.asp?id=154487

+ شهدا شرمنده ایم ...

پاسخ:
سلام...
  • یکی که بصائری بود...
  • این بار عکسات خوبه(اما همچنان میگم بچسب به صوت)

  • مرتضی استاجی
  • یک بصائری خودت رو معرفی کن
    ......
    عکسات خیلی عالی بود
    پاسخ:
    نظر لطفته
    قابلی نداشت
    چشم اونایی که بهش گیر میدن کور...
  • هادی سیاوش کیا
  • اولیه عالیه.
    پاسخ:
    ای آقا...
    من در مقابل اساتیدی مثل شما هیچی نیستم
    چشات خوب میبینه
    باسلام
    وبلاگی خوب و عالیی دارید
    ما شما را لینک کرده ایم اگر ممکن است شما نیز مارا لینک کنید.
    باتشکر
    منتظر نظرات خوب شما هستیم
    علی محبی
    الان دقیقا منظورت با من بود...
    یعنی چشم من کور بشه...
    پاسخ:
    نه با کسایی که به عکس گیر میدن

    طیّب الله
    پاسخ:
    انشاالله با هم
    سلام... اعیاد شعبانیه مبارک
    پاسخ:
    به به استاد علیرضا دلبریان عزیز
    معرفی میکنم:
    آدمی مخلص که به قول خودش از کاروان جا مانده
    راوی دفاع مقدس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی