دربست

من مستند ساز هستم

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ق.ظ


در روزگاری که هر کس از مادرش قهر میکند می‎رود مستند می‎سازد و حالش را می‎برد مثلا شبکه ای مستند وحشی ترین ها (مخصوص کودکان سه تا هفت سال) پخش می‎کند و در شبکه ای دیگر مستند سینمایی سه احمق پخش میشود ما هم می‌آییم و مستندی میسازیم از نوع نوشتاری آن.

در این سری از مستند«مجموعه موجودات مجموعه» قرار است با همه شوخی شود از آن بالا بالا های مجموعه گرفته تا بچه های رویش و حتی کوچک تر.

لازم به ذکر است هر گونه مخالفت یا ناراحتی پیگرد قانونی خواهد داشت.

درباره اسم مستند هم پیشنهادات شما را پذیراییم هر چند فکر می‎کنم همین نام بهترین است.

هر گونه انتقاد یا پیشنهاد یا... با کمال میل پذیرفته می‎شود.

بزودی در این مکان اکران مستند خواهیم داشت(سعی داریم هر دو سه روز یک نفر)

نظرات (۵)

  • حمید اسماعیل زاده
  • فوق العاده ست، به شدت پایه‌ام.
    پاسخ:
    انشاالله تا آخر همینجوری پشت ما باشی تا مشکلی پیش نیاد
    ببین داداش میگم از خود من شروع کن . چه عیبی داره ؟ اصلا مستند سازها از همین زمین های خاکی شروع کرده اند دیگه .
     
    پاسخ:
    خب تو چی داری که از تو بگم؟
    یعنی الان تو زمین خاکی هستی؟
    من هم داوطلب میشم که اولین نفر باشم
    اما پیشنهاد میکنم از یه گوشه شروع کنی و یکی یکی بری جلو تا کسی از قلم نیفته
    پاسخ:
    شما اگه میخوای باشی باید اول معرفی کنی خودت رو
    حداقل فقط به خود من
  • حمید اسماعیل زاده
  • زمین خاکیتم داداش!
    پاسخ:
    با تو حال نمیکنم
    مثلا تو چی داری که ازت بنویسم؟
  • حمید اسماعیل زاده
  • من دیگه حرفی برای گفتن ندارم!
    پاسخ:
    شوخی کردم عزیزم
    شما انقدر خوبی که اصلا نمیشه ازت طنز نوشت
    به خودت نگیر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی