دربست

دعوتنامه برای آقایمان...

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۰ ب.ظ

 سلام آقا...

خوبی؟

ان شاء الله کی میبینمتون؟

آقا جان ما برای بعد از ظهر جمعه میخواهیم یک مراسم بگیریم و دعا کنیم برای دیدن هر چه زود تر شما.

میخواستم ببینم وقت دارید سری به مجلس ما بزنید؟

اگر بیایید خوشحال می‎شویم.

بچه ها دلشان خیلی برایتان تنگ شده...

میدانم آدرس را داری آقا جان،همان دفتر بصائر خودمان،منتظریم.

به امید دیدار آقا...

 

 

موجی های دیگر:

هادی عزیز

حمید عزیز

مرتضی عزیز(در اینجا فقط برای حفظ وزن این را گفتم وگرنه من برای ایشون احترام زیادی قائلم)

علی عزیز

ایمان عزیز

محسن عزیز

 

 

نظرات (۱۳)

  • هادی سیاوش کیا
  • موجی خودتی.

    پاسخ:
    متن که جالب نبود گفتم شب عیدی یه خنده ای بر لبان مومنان وبلاگ موجی جاری کرده باشیم
    شرمنده جای سوتی گرفتن نبست اما مگه قرار نشد جمعه بعد از ظهر مراسم بگیرید!!!!
    پاسخ:
    خب منم نوشتم جمعه بعد از ظهردیگه
    ها؟
    چی شده؟

  • حمید اسماعیل زاده
  • موج‌ایم که آسودگی ما عدم ماست
    پاسخ:
    ها؟
    چی شده؟
    خودتی
    بعضیا مطلب نذاشتنا !!؟ چرا اسمشونو نوشتی!!
    مثل این که باید پرچم ها رو تو وایتکس بخوابونیم!!
    پاسخ:
    ها؟
    چی شده؟

    جعل کننده............. از خودت ابتکار داشته باش اسم انتخاب کن .چرا اسم منو جعل میکنی آدم....
    پاسخ:
    دقیقا کدوم اسم منظورته؟
    من اصلا نمیشناسمت که باز بخوام...
  • ایندفعه بدون اسم
  • دانش اموز تشکیلات  انجمن حجتیه قبل انقلاب هم شاید به امامش نامه میزد به این رخوت و سستی این نامه ها نبود 
    موفق باشی  
    پاسخ:
    موافقم باهات
  • حمید اسماعیل زاده
  • تقریبا بین بقیه‌ی موجی‌ها محتوای نوشته‌ات با قالب نامه، بیشترین تناسب رو داره
    پاسخ:
    نظر لطفته
    کور بشه چشم کسی که نمیتونه ببینه
    یک بصائری ، داری درباره ی چی حرف میزنی ؟!! ها ...
    هر کی وارد بصائر بشه ، یک بصائریه ؟!!(سوز)
    پاسخ:
    آقا یکی دیگه هم پیدا شد
  • حمـید اسماعیل زاده
  • این کار شما آقای قلابی دقیقا مثل این کار الان منه
    پاسخ:
    بعله
    یعنی رسما میشه گفت به گند کشیدن وضعیت کامنت وبلاگ‌هامون رو.
    همین الآن می‌گم من شخصا نظرات یک بصائری رو دیگه نمایش نمیدم توی وبلاگم، امیدوارم دربست هم همین کار رو بکنه
    پاسخ:
    من هم همین کار رو میکنم
    من از همه شما عذرخواهی میکنم مخصوصا از این آقای " ناشناس" و دیگه حرفی نمیزنم که نیاز به نشون دادن شما باشه.
    من از همه شما عذرخواهی میکنم مخصوصا از این آقای " ناشناس" و دیگه حرفی نمیزنم که نیاز به نشون دادن شما باشه.
    پاسخ:
    بسیار کار خوبی میکنی 
    چون هیچکس حوصله ات رو نداره
    بنده از از تمام کسانی که در این مدت موجب آزار و اذیتشون شدم، به خصوص این آقای "یک بصائری" و "ناشناس" بهشون عرض پوزشی می کنم ،
    و بهشون برای فقدان اعصاب درست تسلیت عرض می کنم:>( در ضمن من باب شوخی بود ! )
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی