دربست

ما می‎توانیم...

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ب.ظ

ما میتوانیم...

به گزارش پلیس بین الملل: چند وقت پیش یک فرد مجهول الهویه در چند وبلاگ بزرگ از جمله: دربست، پاورقی، کوره پز خونه، سر گذر و.... با نام " یک بصائری" شروع به نظر گذاشتن کرد و متاسفانه با بی اطلاعی و رحم و عطوفت نویسندگان وبلاگ ها این فرد قدرت گرفت و تقریبا هر روز به گذاشتن نظر اقدام می‎کرد تا این که با عصبانیت و خشم برخی نویسندگان روبرو شد و نویسندگان در صدد برآمدند تا هویت این فرد را کشف و آشکار نمایند.

در این راه با تلاش نویسندگان و همچنین به کمک امکانات گروه تخصصی بیان این نویسندگان بودند که توانستند موفق شوند و هویت اصلی این فرد را مشخص کنند و بار دیگر " ما می‎توانیم" را فریاد بزنند.

برای اطلاع بیشتر می‎توانید به روزنامه های کثیر الانتشار مراجعه کنید.

نظرات (۱۵)

پس بالاخره پیداش کردید .
حالا با این مجهول الهویه ی حرفه ای چی کار می کنند ؟
چوبه ی دار ، کپسول گاز یا ...
پاسخ:
به مراجع قضایی ارجا داده شده 
من هی میخام هیچی نگم هی نمیزارید.
این ها همه شایعه ای پیش نیست و ...
پاسخ:
کاری نکن اسمت رو بگم

اصلیه رو بشناسید ، فرعیه رو نمی شناسید . . .
پاسخ:
آره
آره
  • سیدجلیل عربشاهی
  • آدرس وبلاگ جدیدمhttp://tahbarg.blog.ir/
    پاسخ:
    تبریک میگم
    بگو خوب...
    دیوار حاشا (هاشا) (بخونیدhasha) بلنده.
    اوه بصائریها پوارو هم شدن
    منم یک نفر رو میخوام پیدا کنم میشه بهم کمک کنید
    البته نه اینجوری ضایع
    پاسخ:
    شما دیگه کی هستی؟
    حالا کی هست این رو که میخوای پیدا کنی؟

  • یک بصائری
  • دیدی شما نتوانسته اید و نمیدونید من کی هستم
  • یک بصائری
  • آره بصائری جون ،
    اینا نمیدونن ما دوتا کی هستیم ،
    من که حاضرم اگه می شناسن منو ،
    اعلام کنن!!
    مالش نیستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • یک بصائری
  • این پستشم برای نظر پرکنی بود لابد ، نه محمد جان!
  • یک بصائری
  • بصائری جون ،
     من که کم و بیش می دونم کی هستی ،
    (همونی که با وبلاگ دومش می یاد نظر میده!!)
    به هر حال اونقدر معرفت دارم لو ندمت ،
    با این حال ما با هم همکاریم!!
  • یک بصائری
  • در ضمن یه دوست هست که می گه :
    وانظر الی ماقال ولا تنظر الی من قالزینهار:زیاد برای پیداکردن آن یک بصائری سیریش نشو!
    نظر پرکنی خوبی بود

  • یک بصائری
  • آره بابا اینا رو چه به کشف هویت کسی
    در ضمن من کلا وبلاگ ندارم که با وبلاگ دومم بیام نظر بدم
    و من هم یه حدس هایی در مورد تو میزنم
  • حمید اسماعیل زاده
  • حیف که محمد داره خودنگهداری می‌کنه، و گرنه با امکانات بیان می‌گفتیم که سیستم عامل و مشخصات گوشی(نه ببخشید از دهنم در رفت) مشخصات رایانه ی یک بصائری چیه
    پاسخ:
    چه عجب یه نفر فهمید!!!!!!!!!!!!
    جالبه حالا اصلا امکانات بیان هیچی
    از همون ادبیاتت ضایعه دیگه

  • یک بصائری
  • مرگ بر آمریکا
  • یک بصائری
  • مثلا میخاستید بگید که اره ما میدونیم تو با گوشی میای

    اره من با گوشی هم میام

    شما که ادعا می کنید می دونید من کیم اسممو بگید خوب

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی