دربست

حقیقت فوتبال

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸ ق.ظ

چند روز بود این ماجراها خیلی برام دغدغه شده بود. خواستم کاری بکنم.

ما وبلاگ نویس ها تنها جایی که می‎توانیم خودمان را خالی کنیم وبلاگمان است. شروع کردم به نوشتن.

چند خطی که نوشتم برای خودم سوال بود که این مطلب من تکراری نیست؟ خب بچه‎ها این مستند رو دیدند دیگه!

مطلبم را ادامه ندادم. بی خیال شدم.

امروز رفتم به وبلاگ دوست عزیزم مطلبش را که خواندم دیدم دقیقا همان چیزهایی بود که من می‎خواستم بنویسم (حتی عکس‎ها هم همان بود)

فقط چند نکته را کم داشت: 

اساس تیم بارسا اسرائیلی است. یعنی رئیس‎های بارسا یا اسرائیلی هستند یا با اسرائیل رابطه دارند.

رفتن بازیکنانی مثل ابراهیموویچ یا مربی مشهوری مثل گواردیولا هم به همین دست‏‎های پشت پرده اسرائیل مربوط است.

این را هم ببینید

  • محمد دارینی

نظرات (۴)

مرسی.
لطفا به وبلاگ منم سر بزنید:
nicki-minaj.blog.ir
  • مرتضی استاجی
  • حتی نوشته ها همون بود حتی وبلاگ همون بود
    حالا چرا میزنی به سرمال(این اصطلاحیست )
    پاسخ:
    چی شده؟!!!!!
  • سراجا منیرا
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
     از یک طرف دار اسرائیل بشنو:
    می دونستی ما ها تنها چیزمون که از بقیه ی کشور ها جلوتره چیه ؟!!
    « رابطمون با خدا »
    این ها اسرائیل رفتن قبول !می دونی اگه نرن چی کار می شن؟!
    اما اصلیت آدم وقتی مشخص می شه که . .
    ولش کن خودت ببین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی