دربست

جشن تولد قالب وبلاگم

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ

سلام

مراسم رونمایی از قالب جدید وبلاگ دربست، با برگزاری برنامه‎های متنوع، برگزار می‎شود.

زمان: هر وقت شما دوست دارید.

مکان: هر جا باب میل شماست.

از بازدید کنندگان تقاضا می‎شود با لباس تمیز و اتو کرده پای سیستم خود حاضر شوند.

برنامهها:

·        برگزاری شوی قالب وبلاگ

·        اجرای گروهی که چند وقت پیش در سعد آباد، در جشن زنان دولت، رقصیدند.

·        نظر سنجی راجع به قالب جدید وبلاگ دربست

·        با حضور کاترین اشتون و البته محمد جواد ظریف

·        به همراه اعطای ده سکه طلا به هرکدام از بازدید کنندگان

 

نظرات (۱۰)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
منم میام
پاسخ:
قدمت روی چشم
دعوتنامه رسمی بیار شاید...
پاسخ:
دعوتنامه رسمی دوس داری؟
من بودم گفتم "دعوتنامه رسمی بیار شاید..." ها
پاسخ:
ممنون که آمار وبلاگ من رو بالا میبری
  • حمید اسماعیل زاده
  • متن قشنگی بود، و قالبی قشنگ تر!
    امیدوارم طراحش ریزه‌کاری هاش رو هم درست کنه
    پاسخ:
    دست طراحش درد نکنه
    در مورد متن هم دست پرورده ایم
  • محسن هاشم آبادی
  • اگه شام نداره که من نیام؟؟؟
    آفتابه لگن صد دست، شام و ناهار ...
    پاسخ:
    بیا یه کمه جوش دور هم می‎خوریم.
    سلام محمد جون داداش من این پست رو دیر خوندم اگه بقیه رو دعوت کردی بلاخره باید از خجالت ما هم در بیای. اوایل مهر سبزوار هستم منطزر زنگ شما هستم                                                                                    بعدشم اگه یک بار دیگه خواستی از این مهمونی ها بگیری من دعوت نامه نمی خوام لطف کن یک اس بده من سه سوت خودم رو میرسونم
    پاسخ:
    میشه معرفی کنی؟!!!!!!!!
    منطزر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    مسول سابق پشتیبانی
    پاسخ:
    شدیدا خوشبختم!
    دلم خیلی برات تنگ شده
    اگه خیلی دلت برام تنگ شده                           یا من       یا اردوی قم
    پاسخ:
    کی گفته من میخوام بیام قم؟!!!!!!!!!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی