دربست

الگوی جامعه

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۰۸ ب.ظ

حدود ساعت هشت و نیم بود. سوار اتوبوس شدم تا به خانه بروم. اتوبوس حرکت کرد. یک ایستگاه بعد یک پیرمرد با کمر خم و دست‌‎های لرزان سوار شد. یک جوان همان جلو نشسته بود. آشنا بود. عمران می‎خواند. تازه ارشد گرفته بود. از جایش برخاست و جایش را به پیرمرد داد. چند ایستگاه بعد یک مرد تقریبا چهل ساله که در ردیف آخر اتوبوس نشسته بود، از جایش برخاست و بلند صدا زد: فردین جون بیا بشین جای من. من می‎خوام پیاده بشم.

جوان که بهت زده بود سرش را پایین انداخت و از اتوبوس پیاده شد.

  • محمد دارینی

نظرات (۴)

از عمرانی ها بعیده!
پاسخ:
چی بعیده؟
اینکه از جاشون رو بدن به بقیه؟

متاسفانه در الگو سازی هم موفق نبوده ایم
این چیزی که شما نقل کردید در مرام و مسلم یک فرد دیندار و ارزشی کمترین کاری است که می تواند انجام دهد و بهتر است ما نیز این الگوسازی های غلط را رواج ندهیم....
ما در بین افراد مذهبی و ارزشی افرادی رو داریم که فردین ها باید در مرام و معرفت جلوشون لنگ پهن کنن که شهدا نمونه ای اونان
پاسخ:
بله
درست می‎فرمایید
  • محسن هاشم آبادی
  • فردین جون!
    من میخوام وبلاگم رو حذف کنم. بیا اسم منو بذار رو وبلاگت.
    پاسخ:
    واقعا؟!!!!!!!!!
  • هادی سیاوش کیا
  • خاک تو سرشون فردینم شد الگو.
    واقعا متاسفم.
    فقط بهروز وثوقی!
    پاسخ:
    بعله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی