دربست

ندیده‎بانی

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۵۰ ق.ظ

اولین بار در اردو باهاش آشنا شدم. بیت پشت جلدش را که خواندم خیلی مشتاق شدم تا جلد را ورق بزنم و وارد متن شوم. البته بهتر است یادداشتم را این‎طور شروع کنم.

       کلا زیاد شعر می‎خوانم. دلایلی هم دارد. شعر نمی‎خوانم که شعر بگویم. شعر خوب خواندن انرژی‎ام را چند برابر می‎کند. آدم باسواد در زمینه شعر اطرافم زیاد پیدا می‎شود. برای همین هم است که به شعر خوب زیاد دسترسی دارم. بگذریم.

اولین‎بار که ندیده‎بانی را دستم گرفتم اصلا انتظار این‎جور شعرهایی ازش نداشتم. انتظار داشتم شعرهای معمولی‎تری بخوانم. ندیده‎بانی را در برگشت از قم در کنار دوست شاعرم تمامش کردم. یعنی می‎شود گفت اولین بار آن‎جا بود که از شعرهایش لذت بردم. البته از جایی که اصولا به یک بار خواندن یک کتاب شعر قانع نمی‎شوم چند بار دیگر هم بعدها در خانه خواندمش. 

  • محمد دارینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی