دربست

هیئت هفتگی...

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ب.ظ


داشت کم‎کم سرخی سینه‎ها از بین می‎رفت...

نظرات (۶)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
  • حمید اسماعیل زاده
  • داشت کم‎کم سرخی سینه‎ها از بین می‎رفت...
    که هیئت هفتگی ...
    پاسخ:
    الان این تایید بود یا نقد؟!!!
    تا وقتی منو داری غمت نباشه...
    اگه گذاشتم سرخی سینه ها از بین بره 
    پاسخ:
    بعله
    بر منکرش لعنت!
  • محسن هاشم آبادی
  • سرخی سینه ها از بین رفت ...
    از سینه زنی که جا می مانی...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    باید پس فردا شب دوباره سعیت را بکنی
    پاسخ:
    ای جانم!!!
  • امید شریفی
  • سرخی سینه ملاک نیست...
    ملاک آن است که اگر روزی به ما گفتند باید با کت و شلوار سینه زنی کنید، جوابمان یک کلام بیشتر نباشد و آن هم "چشم"
    آزمونی که خیلی ها (امسال) نمره کمی از آن گرفتند...
    اجر عزاداری ما به رضایت ولی زمان گره خورده است و خدا نرساند آن روزی را که در محضر حضرت ارباب به خاطر عزاداری هایمان سر افکنده باشیم...

    پاسخ:
    امسال بدجور دلم پره از بعضی هیأت ها!
  • امید شریفی
  • البته منظورم از مطالبی که در نظر قبلی گفتم شما برادر گرامی نیستی
    مطلبی بود کلی و گوشزدی برای خودم...
    اینا رو انتهای اون نظر میخواستم بنویسم اما یه اشتباه باعث ارسال اون شد...
    پاسخ:
    امسال از بعضی هیأت ها خیلی دلم پره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی